Në mbështetje të ligjit nr. 10 433, datë 16.06.2011 “Për Inspektimin në Republikën e Shqipërisë”, në përmbushje të misionit, për përmirësimin e cilësisë së shërbimit arsimor...
______________Lexo më shumë___
Informacion
Në zbatim të Aktit Nr.124/1 Prot., datë 23.04.2018, të Ministrisë së Arsimit Sportit dhe Rinisë, për “Ngritjen e komisionit të nxierrjes jashtë përdorimit të aktiveve materiale” Inspektorati Shtetëror i Arsimit (ISHA), Tiranë ka vlerësuar për nxjerrje nga përdorimi dhe/ose asgjesimit përfunditar të një grupi aktivesh, sipas listës bashkëlidhur.
Për të realizuar këtë proçedurë ISHA kërkon nga subjekte të cilat janë të pajisura me leje mjedisi për të grumbulluar dhe trajtuar mbetje elektrike dhe elektronike të ofrojnë vlerësimin e materialeve të paraqitura në listën bashkëngjitur të vlerësimit për aktivet, të cilat janë konsumuar dhe amortizuar pothuajse totalisht.________Lexo më shumë___
Inspektime të plota
1. Inspektime të plota në shkollën 9-vjeçare dhe të mesme.
2. Inspektime të plotë në kopshte.
Vlerësimi i institucioneve arsimore parauniversitare në inspektimet e plota për vitin 2015:
DAR/ZA |
Nr. |
IAP |
Kategoria |
Vlerësimi |
Tiranë |
1. |
Fan Noli |
9-vjeçare |
Mirë |
2. |
Nr. 35 |
Kopsht |
Mirë |
|
Tiranë Qark |
3. |
Katund i Ri |
9-vjeçare |
Mjaftueshëm |
Skrapar |
4. |
Nr.1 Çorovodë |
Kopsht |
Mirë |
5. |
Zylyftar Veleshnja |
9-vjeçare |
Mjaftueshëm |
|
Kamzë |
6. |
Ibrahim Rugova |
Gjimnaz |
Mjaftueshëm |
Kukës |
7. |
Havzi Nela |
Gjimnaz |
Mirë |
Durrës |
8. |
Fidanishtja |
Kopsht |
Mirë |
Malësi e Madhe |
9. |
Koplik |
Kopsht |
Mirë |
10. |
Abdyl Bajaraktari |
9-vjeçare |
Mirë |
|
Pukë |
11. |
Sabah Sinani |
Gjimnaz |
Mirë |
Kurbin |
12. |
At Shtjefën Gjecovi |
Gjimnaz |
Mjaftueshëm |
13. |
Nr.1 Laç |
Kopsht |
Mjaftueshëm |
|
Lezhë |
14. |
Gjergj Kastrioti |
9-vjeçare |
Mirë |
Pogradec |
15. |
Kolë Koci |
9-vjeçare |
Mjaftueshëm |
16. |
Persefoni Treni |
Kopsht |
Mirë |
|
Berat |
17. |
1 Qershori |
Kopsht |
Mirë |
18. |
22 Tetori |
9-vjeçare |
Mirë |
Për çdo inspektim, ekipet kanë dhënë rekomandime të specifikuara sipas problemeve të vërejtura te fushat e vlerësuara. Është detyrë e shkollave që këto rekomandime të zbërthehen në plane pune që ndihmojnë përmirësimin e gjendjes.